Klacht: niet bereikbaar voor opzegging inschrijving

op 02 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

de website is voor mijn pc niet bereikbaar.
en de software wordt hier tijdig geüpgraded.
ik kan geen telefoonnummer vinden op internet.
en weet me raad met hoe ik men inschrijving kan opzeggen want dit kost me maandelijks onnodig geld

als mijn inschrijving op een normale manier wordt opgezegd en binnen afzienbare tijd de betalingen gestopt worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer De Bruijn, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:35 geantwoord