Klacht: Niet bereikbaar en houden het pakket niet op de opslag zoals ze melden. Deze is foetsie….

op 03 augustus 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track en trace zit mijn pakket in het depot in Utrecht opgeslagen omdat ze zogenaamd verdere adresgegevens nodig hebben. Ondertussen zie ik mijn pakketje wel via de track en trace nu al twee keer dit depot verlaten.. Via het formulier hun bereiken gaat ook niet, want elke keer als ik hem wil versturen komt er een foutmelding. Zag online bij klachten dat dit al langere tijd speelt en dat anderen hier ook last van hebben. Één persoon zei ook dat hij geen bedrijfsnaam had ingevuld en ze daarom het pakket niet konden afleveren. Dit kon ik ook invullen bij het bedrijf waar ik het bij kocht, maar dit was niet verplicht en ik ben geen bedrijf dus heb dit niet gedaan. Nu ben ik bang dat GLS daarom moeite heeft met de bezorging terwijl mijn naam en adres er gewoon opstaat. Het bedrijf is niet goed kosteloos te bereiken. Ook niet via twitter en het formulier op hun site werkt niet. Ik zie het alweer gebeuren dat mijn pakketje kwijtraakt. Ik heb ze op verschillende platforms proberen te bereiken. En ook het bedrijf waar ik het besteld heb gemaild.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon graag mijn pakketje hebben en niet hiervoor naar dat dure nummer hoeven te bellen wat gewoon hun manier is om geld binnen te krijgen ipv gewoon goed te functioneren...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht annika92

5 dagen geleden - GLS heeft donderdag contact terug gezocht via twitter, maar diegene wist ook niet wat er met mijn pakket was en wou mijn gegevens en iemand anders zou dan contact opnemen via de mail. Vervolgens kreeg ik later een mail met als onderwerp : Bevestiging Customer Service Instructie: afleveren op andere datum. En er stond dus in die mail Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw instructie in goede orde ontvangen. U heeft aangegeven onderstaande zending op een andere datum te willen ontvangen. Wij zullen de zending op vrijdag 4 augustus 2017 bij u afleveren, of bij uw buren indien u dit heeft aangegeven. Ik heb dit nooit aangegeven en vind het ook slecht dat dit via een noreply mail werd gestuurd waardoor ik niet kon reageren. Dit is puur voor hun eigen administratie zodat het lijkt alsof de schuld bij de klant ligt en niet bij hun.. Ver volgens kreeg ik later op de dag nog een mail waarin stond dat het de dag erna (vrijdag) zou worden bezorgd, maar er geen tijd indicatie zou zijn... Vanaf 's ochtends vroeg dus al op zitten letten of ze er aan kwamen en toen mijn vriend de bezorger aansprak en probeerde te achterhalen wat er gebeurd was zei de bezorger alleen maar 3 keer als antwoord "Storing" en liep vervolgens gewoon weg en weigerde om meer dan dat woord te spreken.. Ik vind het bizar dat GLS zulk personeel in dienst heeft die slecht informeren via verschillende kanalen en vervolgens in het echt ook nog niet meer dan een woord nederlands willen spreken...

Alle klachten die gemeld zijn door annika92