Klacht: Niet bereikbaar en geen reactie op mail!

op 11 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

We zouden van 14 april tot 27 april naar Hawaii gaan.
Voor de “lockdown” werd er aangegeven dat ze eerst de vluchten afwerken die als eerst vertrekken. Inmiddels is het 11mei en we horen niks van cheaptickets! Ze reageren niet op mails. We begrijpen dat het druk is, alsnog verwacht je op zijn minst een reactie van cheaptickets! Het vervelende is dat je wel automatische mails krijgt met als titel “haal herinneringen op met je reisverhaal”!

Wanneer we ons reisom terug krijgen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 14:57 geantwoord

Door de enorme drukte is het helaas niet mogelijk al onze klanten tijdig te informerenof te beantwoorden. Mijn excuses daarvoor.

De vluchten zijn geannuleerd. Op 23 maart en 6 april zijn er bevestigingen van annulering verzonden. Het Coronavirus en het verstoorde luchtverkeer hebben gezorgd voor een enorme hoeveelheid verzoeken en annuleringen. We zitten voortdurend boven op je terugbetalingsverzoek, maar we zijn afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij en hun verwerking van terugbetalingen.

Dit omdat we het ticketbedrag hebben overgemaakt aan de luchtvaartmaatschappij nadat jij je tickets bij ons hebt gekocht. Dit betekent dat we eerst je restitutiebedrag van de luchtvaartmaatschappij moeten terugkrijgen voordat we het bedrag aan jou kunnen overmaken.

Veel luchtvaartmaatschappijen ervaren vertraging door de vele verzoeken, hierdoor kan het lang duren voordat je verzoek is verwerkt. Momenteel kunnen wij je geen exacte tijdsindicatie geven van dit proces. We begrijpen het ongemak dat dit kan veroorzaken en we hopen op je begrip.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door S.Mathilda