Klacht: niet bereikbaar

op 10 mei 2017 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Heb al enkele maanden een dossier lopen bij Dynamiet, wat inmiddels al door 3 verschillende mensen behandeld is. Er wordt verder niet gereageerd en momenteel is mijn dossier zelfs gesloten doormiddel van een simpel briefje. Zo makkelijk gaat dat daar.

1. Als ik antwoord krijg op mijn vraag waarom ik EUR 600 euro heb moeten betalen voor prutswerk.
2. Graag ontvang ik de stukken waar ik om heb gevraagd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 11 mei 2017 om 16:05 geantwoord

Beste relatie,

In verband met de afwezigheid van uw dossierbehandelaar, heeft een collega uw dossier overgenomen. We snappen dat dit verwarrend kan zijn, waarvoor excuses.

Uw zaak is anders dan andere zaken. Er was sprake van een openstaande schuld met een A 4 codering. De opdracht was het doen van een beroep op grond van het wettelijke verjaringstermijn. Hierover bestond een redelijke kans op succes. Indien het beroep zou slagen, dan was u niet meer verplicht om de openstaande schuld te voldoen. Echter, de kredietverstrekker heeft informatie overlegd waaruit blijkt dat er van verjaring geen sprake is. We snappen dat dit vervelend voor u is, maar we kunnen hier zelf niets aan doen. Uiteindelijk heeft onze dienstverlening geleid tot een verwijdering van de A 4 code.

Op 20 april 2017 hebben we de uitslag schriftelijk naar u verzonden. Uit uw reactie maken we op dat u mogelijk niet alle stukken hebt ontvangen. We zullen de stukken nogmaals naar u versturen.

Vorige week ontvingen we een reactie van u. U stelt dat u aanvullende informatie heeft met betrekking tot uw zaak. Indien deze informatie een verandering teweeg brengt, zullen we (kosteloos) vervolgstappen jegens de kredietverstrekker ondernemen. Hierover nemen we contact met u op.

Heeft op 11 mei 2017 om 16:09 geantwoord

Commentaar heeft geen zin dus ga ik ook niet geven. Ze weten zelf goed dat ze fout bezig zijn.

Bericht van Dynamiet Nederland

3 maanden geleden - Daar waar kan zullen we zoeken naar een oplossing. Hierover nemen we telefonisch contact met u op.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht Dynamiet