Klacht: Niet behandeld

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondergetekende heeft op 11 sept een klacht doorgegeven over een pakketje uit duitsland waarin geen onderdelen zaten.. deksel van het doosje was een beetje open bij ontvangst. Toen zijn alle gegevens opgenomen. ( 3 SRIMV367219.
Vandaag (3 okt) geinformeerd bij post.nl 0900-0990 en mij word gemeld dat klacht er helemaal niet is……..
Klacht opnieuw opgenomen.
Nu klachtcode gekregen.. 03074294

Als ik de onderdelen ontvangen heb.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Scheijen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een pakketje heeft ontvangen waar de onderdelen uit misten. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en vind het spijtig om te vernemen dat er bij de registratie van uw klacht op 11 september iets mis is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van het door u meegestuurde nummer zie ik inderdaad dat er op 3 oktober een onderzoek is opgestart. Uiterlijk 16 oktober zal de onderzoeksafdeling u een update geven over de stand van zaken in het onderzoek, ik adviseer u dit bericht af te wachten. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Will Scheijen