Klacht: Niet akkoord met abonnement zoals die Hi aangegeven

op 13 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte Hi,

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Hi, via mail en door te bellen, hierbij ben ik niet op een vriendelijke manier te woord gestaan en al helemaal niet geholpen om een onduidelijkheid uit de weg te krijgen.

Omdat ik wist dat ik voor 1 jaar naar het buitenland zou gaan had ik besloten om een 1 jarig sim only abonnement te nemen waardoor mijn nummer niet zou verlopen en wat niet te duur zou zijn. De eerste afschrijvingen waren dan ook in overeenstemming met dit besluit. 13,- euro per maand werd afgeschreven.

Nu is er ineens het dubbele afgeschreven en bij navraag wordt mij verteld dat er een abonnement afgesloten zou zijn voor 2 jaar waarbij de eerste 9 maanden 50% verschuldigd zouden zijn van het maandbedrag. Dit is niet in overeenstemming met mijn voornemen en niet zoals ik het in mijn geheugen heb, ik kan hier dan ook niet mee accoord gaan. Als mij dan ook nog geen contract per mail opgestuurd kan worden rest mij even niets anders dan de incasso te blokkeren totdat dit probleem opgelost is.

Ik heb mijn bank dan ook opdracht gegeven om de incasso opdrachten van Hi te blokkeren.

Graag wil ik met U in contact komen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Groet Nicky Heutinck

Ik zou tevreden zijn als het abonnement zo bijgesteld word zoals het naar mijn weten in eerste instantie was. Ik heb gebeld met de Hi en er kan mij heen contact opgestuurd worden wat ik erg raar vind.

Ik zou het ook tevreden zijn met het opheffen van het contract of het bevriezen van het contact aangezien ik nog zeker een jaar in het buitenland zit en dus nu heb gebruik maak van het contract.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door