Klacht: Niet afvoeren oude vaatwasser

op 11 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben vorige week een nieuwe vaatwasser gekocht bij mediamarkt daar onze oude kapot was. In de algemene voorwaarden staat dat de vaatwasser leeg, afgekoppeld en schoon moet zijn, dat was hij. Er stond nog een klein laagje water in maar ik heb de vaatwasser ter plekke, in aanwezigheid van de bezorger, leeg gegooid.
Echter de bezorger mocht de vaatwasser niet meenemen omdat deze nat was.
Na een e-mail gestuurd te hebben naar mediamarkt verwijst deze mij naar de tekst op de website waar wél staat aangegeven dat de vaatwasser droog moet zijn. Helaas heb ik dit niet gezien en dacht ik dat de algemene voorwaarden lezen genoeg zou zijn. Er wordt dus verschillende informatie gegeven waardoor het onduidelijk wordt gemaakt voor de klant en er (onnodige) fouten worden gemaakt.
Na dit meermaals aangegeven te hebben tijdens het e-mail contact met de medewerkers blijven zij erbij dat als een vaatwasser nat is van binnen deze niet vervoerd mag worden (met andere woorden ik moet dus elk druppeltje water uit mijn vaatwasser halen voordat de mediamarkt het product meeneemt).
Mediamarkt wil de vaatwasser niet alsnog op komen halen en dit terwijl zij gewoon een koerier langs kunnen sturen op een voor hun gewenst tijdstip aangezien de vaatwasser in de voortuin staat daar dit moest voor het retour nemen.
Nu ben ik genoodzaakt kosten te maken voor het afvoeren van de vaatwasser en dit terwijl het niet mijn fout is dat hij er nog steeds staat

Ik ben tevreden als Mediamarkt de door mij gemaakte kosten vergoed.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mandyenmichel