Klacht: niet afleveren van pakkettenof gewoon zeggen we kunnen niks vinden

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

via aliexpress heb ik pakkeetten besteld,zijn door de douane vrijgegeven.
omdat ik code en alles had ,maar pakketten niet kon volgen ben ik gaan bellen na post.nl daar konden ze niks vinden op de tracking codes of op adres of postcode ik zei vreemd want via china kreeg ik de verblijf van het pakkeetten wel te zien.ik dag erna weer gebeld na post.nl en daar kreeg ik van een andere dame te horen sorry de pakketten zijn terug gestuurd!!!!! ik zei nou dat is helemaal vreemd want gisteren heb ik u collega gesproken en die zei er is niks te vinden over de code die ik door gaf .rare antwoorden niet beleefd terug antwoorden nadat ik zei dat het toch niet mogelijk was dat de ene zegt niks te vinden en dat dag erna gezegd word tja die zijn terug gestuurd omdat adres niet juist is???? ik weet toch wel wat mijn adres is

als ze eens eerlijk zaijn als we bellen en dat de pakketten afgeleverd worden want het geld is al betaald

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Peeters, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakketten afkomstig uit het buitenland heeft. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de tracking codes van beide pakketten mee willen sturen? Die zouden er als 'AB1234567CD' uit moeten zien. Met behulp van deze gegevens kijk ik graag of ik meer actuele informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 09 september 2018 om 07:53 geantwoord

U vraagt mij om bewijzen toe te sturen maar u provider neemt de berichten niet aan

Reactie van de melder van de klacht chanGwen

3 maanden geleden - Mijn klacht is aangenomen. Als u om bewijzen of track nummers vraagt geeft u provider aan dat mijn bericht bij u afgeleverd kan worden

Alle klachten die gemeld zijn door chanGwen