Klacht: Niet afleveren op verdieping

op 18 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een appartementencomplex van 3 verdiepingen hoog. Ik maak vanuit mijn appartement de deur open voor mensen die beneden aan de deur staan. Al twee keer is de pakketbezorger geweest en heb ok de deur voor hem opengedaan, maar steeds komt deze meneer niet omhoog gelopen en stopt hij er een briefje in dat ik niet thuis ben, maar dat ben ik dus wel elke keer. Daarna ben ik naar beneden gelopen om mijn pakketje te gaan halen, maar toen was hij alweer weg. Zo is het deze week al twee keer gegaan, en dat vind ik vervelend want ik wil mijn pakketje hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de postbezorgers gewoon naar boven komt lopen of langer wacht zodat ik zelf naar beneden kan lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank u wel voor het plaatsen van uw terechte klacht. Ik heb de zending nagekeken en de bezorger dient inderdaad tot aan uw woning te komen. Mijn excuses dat dit meerdere malen niet gebeurd is. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de depothouder opdat de bezorgers erop aangesproken worden en herinnerd worden hoe een zending afgeleverd dient te worden.

Met vriendelijke groet,

Raffaele
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Asdfghjklzxcvbnmqwertyuiop