Klacht: niet afleveren

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via mijn trackingnr CX405483646US. kom ik er achter dat dit pakket i jullie mailcenter wordt opgehouden omdat mi adres niet bekend is.
hierbij geef ik mijn naw gegevens

ir B.Krijgsman
Kastanjelaan 11
6955AM Ellecom

tel 0313-413588

In de verwachting dat hiermede de problemen zijn opgelost
verblijf ik met vr groet

B.Krijgsman

als dit pakket snel wordt geleverd

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 16:25 geantwoord

Geachte heer Krijgsman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij het Amsterdam International Mail Centre zou liggen en dat deze zou worden opgehouden omdat uw adres niet bekend is. Ik kan me voorstellen dat u uw pakket zo snel mogelijk wenst te ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Vanuit het Internationale Sorteercentrum wordt het pakket verzonden en verder verwerkt in ons sorteerproces. Volgens mijn gegevens is het pakket met de door u genoemde code op 12 juni afgeleverd bij een PostNL locatie en is de zending daar vandaag door u afgehaald. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door baskriigsman