Klacht: Niet afhandelen van een klacht in de winkel en niet meedenken van bedrijfsleider

op 19 juli 2017 over Toy Champ in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Beste Toychamp,

In de vestiging Apeldoorn zijn wij op zoek gegaan naar een speelgoed loop motor voor ons drie jarige zoontje. Wij hebben een blauwe loop scooter gevonden, echter was deze zwaar beschadigd en volgens de bedrijfsleider was er geen nieuw model te krijgen. Hij kon ons een kleine korting geven. Er ontbrak nog een handvat dat hij nergens meer vandaan kon halen. Ook wilde hij geen contact opnemen met een andere vestiging of een andere vorm van hulp bieden. De verkoopmedewerker zelf was wel vriendelijk maar alles moesten we oplossen via de bedrijfsleider. Dus eigenlijk geen oplossing. Hij wilde ons het laatste beschadigde exemplaar (met een missend handvat) verkopen voor bijna de normale winkelprijs. Ook wilde hij geen nieuwe bestellen, maar gaf hij wel aan dat ze nog een keer binnen zouden komen.
Wij zijn erg slecht geholpen en dienen daarom bij deze een klacht in, voor het niet oplossen van een vrij eenvoudige kwestie.

Vr groet.

Als de bedrijfsleider zorgt voor een passende oplossing, dus een hoger percentage korting of het bestellen van een nieuw product. Graag contact met de leidinggevende van deze bedrijfsleider.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toy Champ

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toy Champ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mhorst