Klacht: Niet afgeleverd

op 20 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb onlangs een pakketje toegezonden gekregen volgens trackandtrace afgeleverd bij de buurvrouw maar ze heeft niets ontvangen.
En er lag ook geen briefje op de mat waar het is afgegeven.

Ik wil mijn pakketje hebben waar is het?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van der Bilt, uit uw bericht begrijp ik dat het pakket zou moeten zijn geleverd bij de buren, maar dat deze het pakket niet hebben ontvangen. Graag ontvang de 3s-code van het betreffende pakket, dan kan ik meekijken naar de zending. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van der Bilt, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geachte heer van der Bilt,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Van der Bilt