Klacht: Niet afgeleverd

op 20 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een pakketje toegezonden gekregen volgens trackandtrace afgeleverd bij de buurvrouw maar ze heeft niets ontvangen.
En er lag ook geen briefje op de mat waar het is afgegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje hebben waar is het?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van der Bilt, uit uw bericht begrijp ik dat het pakket zou moeten zijn geleverd bij de buren, maar dat deze het pakket niet hebben ontvangen. Graag ontvang de 3s-code van het betreffende pakket, dan kan ik meekijken naar de zending. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer van der Bilt, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Bilt,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Van der Bilt