Klacht: Niet afgeleverd

op 09 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 06 2019 om 15 :52 is er beweert dat een pakket bij mijn adres is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen omdat ik die dag op dat tijdstip niet thuis was. Ik heb postnl gebeld en vroeg waar mij pakket is gebleven maar zij hebben mij niet geholpen en gaan er onderuit. Nu krijg van de afzender geen geld terug omdat op de status van track and trace staat SUCCESVOL AFGELEVERD.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mij pakket geleverd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van van uw zending op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de tracking code van het betreffende pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Farshid

1 jaar geleden - De track and trace :LX686367419NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2019 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht.

Bedankt voor het sturen van de track en trace code van het pakket. Ik zie dat u hier inderdaad eerder contact met ons over heeft gehad en dat wij hier ook een klacht over hebben geregistreerd. Omdat het om een onverzekerd pakket uit het buitenland gaat, kunnen wij hier geen verder onderzoek naar verrichten. Ik hoop toch dat u tot een passende oplossing kunt komen met de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 09 juli 2019 om 13:41 geantwoord

Is belachelijk. Omdat het pakket niet verzekerd was gaat Postnl niet onderzoeken waar mij pakket is. En dat weet de bezorger, dat het pakket niet verzekerd is daarom gaat hij er ook niet zorgvuldig mee om want ook al bezorgd hij het niet wordt er geen onderzoek gedaan. Ik vindt wel dat er een onderzoek moet gedaan worden, want mijn pakket is niet kwijt geraakt of stuk gegaan, mijn pakket is gewoon succesvol afgeleverd door de bezorger terwijl ik niks hebt ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Farshid