Klacht: Niet afgeleverd

op 20 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu voor de 2e keer deze week een bezorging savonds tussen 18:00 en 22:00 moeten laten bezorgen, omdat ik niet eerder thuis ben.. dat is prima maar kost wel €1.90. Vervolgens zit ik de hele avond te wachten en krijg ik om 21:37 de melding dat ze mij gemist hebben en dat ik het pakket op kan halen bij een post nl locatie.
Ik vindt dit belachelijk omdat ik dan betaal voor niks..

Niks

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Van Otten, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat de avondbezorging waarvoor u extra heeft betaald niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van maken. Zou u hiervoor de barcode van het pakket door willen geven? Tevens verneem ik graag of de bezorger wel of geen briefje bij u heeft achtergelaten. Als er wel een briefje is achtergelaten zou u dan voor de zekerheid willen controleren of uw bel nog goed functioneert? Ik wil u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om restitutie aan te vragen. We hebben hiervoor o.a. uw IBAN bankrekening nummer nodig en u heeft hier niet de mogelijkheid om dit privé door te geven. Als u direct bij de afzender voor de avondbezorging heeft betaald adviseer ik u om dit bij de afzender te melden. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Maxvanotten

4 maanden geleden - Ik heb vanmorgen al gebeld met de klanten service en mijn iban doorgegeven en als het goed is krijg ik dat geld terug. Maar de bel heb ik na de 1e keer al getest en die doet het echt wel goed, en er lag geen briefje en ik heb geen bus gezien en gehoord dus hij/zij is hier gewoon niet langs geweest.

Heeft op 20 februari 2018 om 12:42 geantwoord

Geachte heer Van Otten,

Dank u wel voor uw bericht en de update voor de gang van zaken.

Fijn om te vernemen dat het is opgelost via de telefonische klantenservice.

Ik hoop dat u de extra gemaakte kosten snel retour op uw rekening ontvangt en dat het in de toekomst niet weer voor zal komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxvanotten