Klacht: Niet afgehandelde incasso KLACHT bij ING

op 12 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

Wij hebben vanVesting Finance Fiditon (incassobureau) een incasso opdracht ontvangen als waren wij te laat met betalen aan ING (bank). Dit was niet correct, wij hadden geen openstaande rekeningen of vorderingen te voldoen aan ING. Dat kan ook niet, wij hebben daar geen rekeningen of zaken mee gedaan. Dit is ook aan VFF doorgegeven met daarbij het verzoek of zij kenbaar willen maken of er al een melding gedaan was bij het BKR. Hierop is geen antwoord meer gekomen. Dit is vervolgens doorgegeven aan ING met als opmerking dat zij de incasso opdracht aan VFF hebben verstrekt. Meerdere malen verzocht om informatie bij de ING. Van hun zijde is slechts als antwoord gekomen dat er contact opgenomen zal worden dit is al sinds 02-09-2011 aan de gang. Aangezien de ING schijnbaar niet van plan is om zelf actie te ondernemen, leek het mij correct er hier melding van te maken zodat mensen gewaarschuwd zijn over het asociale gedrag van de VFF en zijn opdrachtgever de ING

Ten eerste wil ik weten waarom er geen serieuze reactie op de vragen gegeven wordt.
Ten tweede of het normaal is dat je beloftes doet en die (aantoonbaar) meerdere malen breekt.
Ten derde of er melding gemaakt is bij het BKR
Ten vierde dat, mocht dit zo zijn, hoe ze dat gaan oplossen
Ten vijfde een schriftelijke verklaring dat e.e.a is opgelost.
Ten zesde excuses!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 oktober 2011 om 16:21 geantwoord

Er is telefonisch contact opgenomen. In de brief die is toegestuurd wordt antwoord gegeven op de gestelde vragen. Melin - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Heeft op 17 oktober 2011 om 06:41 geantwoord

Het heeft even geduurd, maar daar was dan een brief en een bloemetje. In de brief wordt ruiterlijk toegegeven dat er een vergissing in het spel was. Prima opgelost zo, jammer dat dit allemaal nodig was, het had veel sneller en adequater gemogen.

Alle klachten die gemeld zijn door tekenburowillems