Klacht: Niet afgegeven en bezorgt op verkeerd adres

pindakop op 17 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Plots krijg ik de melding uw pakket is bezorgt en afgegeven aan persoon.

Het pakket blijkt bij huisnummer 2 door de brievenbus gegooit te zijn.

Het moest bezorgt worden op nummer 8.

Gewenste Oplossing:

Ik ontvang graag de bezorgkosten terug aangezien het pakketje fout is bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 februari 2021 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket bij de buren was bezorgd i.p.v. bij u. Mijn excuses hiervoor! Ik denk dat de bezorger hier per ongeluk een fout had gemaakt.

Wat de kosten betreft kunt u het beste even contact opnemen met de verzender. Zij hebben namelijk de mogelijkheid om dit aan jou terug te betalen. U heeft deze kosten namelijk niet aan ons betaald. De verzender kan dit eventueel ook verder met ons oppakken.

Mijn excuses voor het ongemak dat was ontstaan!

Met vriendelijke groet,

Elle
DHL Parcel Webcare

pindakop

Heeft op 17 februari 2021 om 13:06 geantwoord

Bezorging en klantenservice is zoals we imiddels zij gewent bij DHL: erg triest!

Reactie van de melder van de klacht pindakop

1 jaar geleden - Juist adres en aan persoon afgeven is bij DHL er niet bij. Flikker het wel op een random adres door de brievenbus en daar betaal je dan voor...

Alle klachten die gemeld zijn door pindakop