Klacht: niet aangetroffen

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels de derde keer dat me dit overkomt en nu ga ik er wat van zegge. We zijn thuis wachten al erg lang op een (te laat) bezorgd pakket. Wat schetst mijn verbazing: we zijn bij u langs geweest maar troffen u niet thuis! Wat een grap we zaten ongeveer bij de voordeur! Er is niemand geweest dat kunnen we goed zien vanuit een vrijstaand huis in een rustige straat en er heeft niemand aangebeld. Wat een onzin! wees eerlijk en zeg dat het niet meer gaat lukken binnen de gestelde tijd.

Gewenste Oplossing:

Wees eens eerlijk! Dat is aan jullie want dit is echt niet de eerste keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Korevaar, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u geen bezorger heeft gezien. Ik snap dat u hier niet over te spreken bent. Kunt u aangeven of u een niet-thuisbriefje in uw brievenbus heeft ontvangen? En werkt uw bel naar behoren? Als u de 3S-code van het pakket in kwestie zou willen sturen, kijk ik graag of ik een klacht voor u kan registeren. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jeanet Korevaar

6 maanden geleden - Beste PostNl, Ja dat klopt er is een niet-thuis briefje bij de voordeur gevonden. De bel werkt prima. De code is 3SBOLD26336731. Vriendelijke groet, Jeanet Korevaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Korevaar,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen nemen om de bezorging te verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanet Korevaar