Klacht: niet aangemeld

op 12 oktober 2011 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Beste Trintella, We hebben het profiel gevonden en dit verwijderd (u zult nu een "pagina kan niet gevonden worden" bericht zien als u de link bezoekt). Tevens hebben we een verzoek bij Google ingediend om het profiel zo spoedig mogelijk uit hun zoekresultaten te verwijderen. Google doet er vaak zo'n 1-2 dagen over om zulk soort verzoeken te verwerken. We horen het graag als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 13 oktober 2011 om 13:01 geantwoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Badoo.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door trintella