Klacht: Niet aangekomen poststukken

op 07 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 11 juni jl heb ik 2 enveloppen verstuurd aan een en dezelfde persoon met hierin 5 uiltjeshangers. De enveloppen zijn dezelfde dag in dezelfde brievenbus gedaan maar zijn beide niet aangekomen bij de klant. Hierop heb ik een klacht ingediend bij PostNL, hierop kreeg ik een standaardbrief dat ze miljoenen poststukken versturen en dat het dan maar aangetekend verstuurd moet worden. Een postzegel plakken betekent dus niet dat je betaalt voor postbezorging. Wederom een klacht ingediend dat ik niet eens was met het standaard antwoord en hierop kreeg ik wederom de standaad mail die ik daarvoor ook al gekregen had. Dit is trouwens niet de eerste keer dat een poststuk kwijtraakt, heb inmiddels al 10 tallen brieven liggen met klachten.

Dat er onderzoek gedaan wordt op het sorteercentrum waar deze post ondervalt en dat er strengere regels komen voor het worden van postbezorger, zoals dat vroeger was.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door paddestoel