Klacht: niet aangekomen post

op 16 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

05 juli verzonden post 2 stuks niet aangekomen op geadresseerd adres , Vermoedelijk gepost bij brievenbus Middenweg Haarlem . Post moet vermist zijn geraakt in Haarlem , aangezien er 2 poststukken waren verzonden naar andere adressen

Gewenste Oplossing:

vergoeding waarde poststukken a 20 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 juli 2021 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet aangekomen post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post niet aankomt Uit uw bericht maak ik op dat u de verzender bent. Helaas kunnen wij briefpost niet achterhalen. Ook is er geen vergoeding gekoppeld aan dit product.
Wel kan ik uw klacht registreren zodat er gekeken kan worden of dit probleem zich vaker voordoet in een bepaald postcode gebied.

Om de klacht te kunnen registreren heb ik naast uw volledige adres ook de adressen nodig naar waar het is verzonden en de datum van verzending. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Visschen