Klacht: Niet aangekomen en liegen

op 19 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb half oktober 2017 mijn telefoon opgestuurd voor cashback hij ouds volgens t en t doe de brievenbus gedaan het bedrijf heeft het niet ontvangen maat de postbode heeft gezegd in de bus gedaan te hebben. Nu ben ik vanaf half november contact met post.nl en hun doen aangifte voor je en je wordt binnen 2 tot 5 dagen terug gebeld maar dat doen ze dus niet en het wordt in het systeem gezet maar niet heus.
Fee postbode is nagetrokken en hij zegt dat hij het nog een keer in de bus zou doen, hoe kan dat als hij dat al gedaan heeft???
Nu zegt post.nl dat ze niks met voor mij kunnen doen dus ik ben mijn geld gewoon kwijt.

Als mijn telefoon heel terug komt of dat post.nl mijn telefoon vergoed en die postbode wordt ontslagen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 januari 2018 om 11:32 geantwoord

Geachte heer van der Kint,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat dit pakketje niet bij de geadresseerde is aangekomen, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de informatie in track & trace is het pakket op 28 oktober bij de geadresseerde bezorgd. Naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice is er een klacht ingediend en is er navraag gedaan bij de betreffende bezorger. Hier is echter niet meer duidelijkheid over het pakket uit naar voren gekomen. Omdat er is gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is verder onderzoek helaas niet mogelijk. Daarnaast betreft het een pakket zonder aanvullende verzekering, waardoor schadevergoeding of compensatie in deze situatie niet mogelijk is. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 25 februari 2018 om 14:56 geantwoord

Is geen oplossing geboden alleen excuses gemaakt daar heb ik geen reet aan

Alle klachten die gemeld zijn door Denniskint72