Klacht: Niet aangekomen

op 19 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zondag was besteld in de middag. Kreeg een track & trace code, en daar stond dat ik me pakketje Maandag tussen 14:00 en 18:00 zou krijgen. Hele dag thuis geweest en zie ik opeens bezorging verhinderd en teruggekomen uit de rit van de bezorger. Ik was de hele dag thuis en heb niks gehoord , ook geen brief in de post. En geen nieuwe informatie over de volgende afleverdatum. Dit kan zo niet !

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje ontvang deze week !

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens hebben wij uw zending moeten weigering in verband met een onbekende contactpersoon. Indien er sprake is van weigering dienen wij de zending direct retour afzender te sturen. Uw pakket is om die reden op 19 september voor retour afzender gegaan. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket. Zij zullen het opnieuw moeten versturen.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Geerten12