Klacht: Niet aangebeld wel niet thuis briefje in de bus

Woningruilen1 op 26 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend heb ik zitten wachten op een pakket waar ik speciaal voor thuis gebleven ben. Ik heb de DHL auto de straat in zien rijden. Heb een vest aangetrokken en wachtte tot de bel ging. Na 5 minuten geen bel. Maar ik zag de auto nog wel geparkeerd staan verderop in de straat. Na een hele tijd nog steeds geen bel. Ik denk hè dat duurt nu wel lang. Geen DHL auto meer te zien. Naar beneden gegaan. Ligt er een een briefje in de bus met we hebben JE gemist! Onze bel hadden we nota bene op de hardste geluids stand gezet. Die kan je vanaf de 2e etage waar wij wonen helemaal op de begane grond horen. Er is absoluut niet aangebeld! We waren met zijn drieën thuis. Niemand heeft wen bel gehoord! We hebben het net nog even getest om uit te sluiten dat de bel kapot is. Klacht indienen via de klantenservice chat van DHL lukt niet, want door drukte is er geen medewerker beschikbaar.

Er is 1 oudere meneer die al jaren lang in Amsterdam Zuidoost pakketten bezorgd! Eerst met zijn eigen auto en nu met eeb DHL auto. Die man is een topbezorger! Belt ALTIJD aan. Is geduldig, beleefd, vriendelijk. Maar de jongere bezorgers die er tegenwoordig zijn lopen vaak de kantjes ervan af. Lekker snel de straten af door ‘we hebben je gemist’ briefjes in de brievenbussen te doen! Dit gebeurd veel te vaak, maar ik heb niet altijd tijd of zin om er een klacht voor in te dienen, maa nu ben ik het spuugzat!

Gewenste Oplossing:

Bezorger(s) moeten aangesproken worden en na een x aantal klachten officiële waarschuwingen krijgen. Ik wil het pakket opnieuw aan huis geleverd hebben en niet afhalen bij een afhaalpunt. Als ik het pakket wilde ophalen bij een afhaalpunt dan had ik dat het bestellen wel aangegeven!

Ik heb zojuist via de site aangevragd dat de bezorging morgen weer plaatsvindt. Ik ben erg benieuwd of er morgen wel aangebeld wordt! Er zijn morgen de hele dag weer 3 mensen thuis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is als de bezorger een kaartje in de bus achterlaat, maar niet bij u aanbelt. Ik begrijp ook dat het vaker voorkomt en daarom wil ik het graag voor u oppakken. Helaas kunnen wij niet zoeken aan de hand van de bezorgcode en daarom ontvang ik graag een traceercode of uw adres gegevens zodat wij de klacht kunnen doorzetten. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Buse DHL Parcel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 oktober 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Emiel
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Woningruilen1