Mijn Klacht:
Vanochtend heb ik zitten wachten op een pakket waar ik speciaal voor thuis gebleven ben. Ik heb de DHL auto de straat in zien rijden. Heb een vest aangetrokken en wachtte tot de bel ging. Na 5 minuten geen bel. Maar ik zag de auto nog wel geparkeerd staan verderop in de straat. Na een hele tijd nog steeds geen bel. Ik denk hè dat duurt nu wel lang. Geen DHL auto meer te zien. Naar beneden gegaan. Ligt er een een briefje in de bus met we hebben JE gemist! Onze bel hadden we nota bene op de hardste geluids stand gezet. Die kan je vanaf de 2e etage waar wij wonen helemaal op de begane grond horen. Er is absoluut niet aangebeld! We waren met zijn drieën thuis. Niemand heeft wen bel gehoord! We hebben het net nog even getest om uit te sluiten dat de bel kapot is. Klacht indienen via de klantenservice chat van DHL lukt niet, want door drukte is er geen medewerker beschikbaar.
Er is 1 oudere meneer die al jaren lang in Amsterdam Zuidoost pakketten bezorgd! Eerst met zijn eigen auto en nu met eeb DHL auto. Die man is een topbezorger! Belt ALTIJD aan. Is geduldig, beleefd, vriendelijk. Maar de jongere bezorgers die er tegenwoordig zijn lopen vaak de kantjes ervan af. Lekker snel de straten af door ‘we hebben je gemist’ briefjes in de brievenbussen te doen! Dit gebeurd veel te vaak, maar ik heb niet altijd tijd of zin om er een klacht voor in te dienen, maa nu ben ik het spuugzat!
Gewenste Oplossing:
Bezorger(s) moeten aangesproken worden en na een x aantal klachten officiële waarschuwingen krijgen. Ik wil het pakket opnieuw aan huis geleverd hebben en niet afhalen bij een afhaalpunt. Als ik het pakket wilde ophalen bij een afhaalpunt dan had ik dat het bestellen wel aangegeven!
Ik heb zojuist via de site aangevragd dat de bezorging morgen weer plaatsvindt. Ik ben erg benieuwd of er morgen wel aangebeld wordt! Er zijn morgen de hele dag weer 3 mensen thuis!
