Klacht: Niet aangebeld, wel een briefje in de bus.

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vandaag de gehele dag thuis, en wederom word er niet aangebeld en ligt er een briefje in de deur dat ik niet thuis was. Dit is de zoveelste keer en de deurbel doet het gewoon!
Ik heb een conflict gehad op mijn werk met de bezorger die ook bij mij de pakketjes bezorgd. Hij had zijn bus geparkeerd op de plaats waar de hulpdiensten parkeren wanneer er een calamiteit is. Ik heb hem gevraagd hier niet meer te parkeren.
De bezorger was het hier niet mee eens. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het steeds deze bezorger is die wel het briefje in de bus doet en niet aan belt. Maar ik weet wel dat ik het echt heel erg irritant vind!
Zit ik weer een hele dag voor niets thuis te wachten.

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon aangebeld word!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Niemantsverdriet, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld maar wel een briefje heeft achtergelaten. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik zou hier graag een klacht voor willen indienen zodat dit met de bezorger wordt besproken. Daarvoor heb ik de track en trace code van de zending nodig. Zou u mijn met deze code via deze website willen verschaffen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht G.a.j

3 maanden geleden - 3STUNM007182032 Ook vandaag weer , heel de dag blijf ik thuis voor het pakket wat bezorgd zou worden. Zie ik nu net op de app dat het morgen word bezorgd want de bezorger is vertraagd. Lekker dan, ik kies bewust voor vandaag want morgen zijn wij gewoon aan het werk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Niemantsverdriet,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. U geeft aan dat er niet is aangebeld en geen bericht in uw brievenbus is achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard dient u er vanuit te kunnen gaan dat de bezorger langskomt indien dit in de TrackTrace gegevens wordt aangegeven. Mijn excuses dat de bezorging bij u niet goed is verlopen. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honder procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Ik hoop uiteraard dat u het tweede pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door G.a.j