Klacht: Niet aangebeld, slecht telefonische hulp

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakketje besteld (bij bol.com) en extra betaald om het direct s’avonds te laten bezorgen.
Vervolgens kreeg ik de mail dat ik tussen 18:00 en 20:00 de bezorger kon verwachten.
Om 18:32 kreeg ik de mail dat ik de bezorger gemist had, wat onmogelijk is omdat ik 100% thuis zat. (logisch, want ik wist wanneer hij kwam en ik had er uiteraard extra voor betaald)
Ik hing direct aan de bel, en kreeg pas na 40wachtende voor mij contact met een vrouw genaamd cneniva.

Zei vertelde mij dat het erg jammer was, en ze er niks aan konden doen.
Ik vroeg een aantal dingen en zal hier onder de dingen zetten die mij erg boos maakte.

Ze hebben geen contact met de bezorger, ze weten niet wie hij/zij is.
Er waren geen andere mensen met wie ik kon praten
Er kon niet doorverbonden worden met een teamleider.
Er kon niet worden achterhaald waar de bezorger naar toe ging.
Blijkbaar was het ook normaliter dat de bezorger niet terugkeert naar een locatie van postnl… maar mijn pakketje kan dan wel magisch morgen bezorgd worden, zonder dat de niet-bezorgende bezorger het ergens terugbrengt.
Ook kreeg ik geen contact met iemand die over de bezorgers ging en/of kon zij daar contact mee nemen.
Uiteindelijk kapte ze het gesprek af met “ik kan je niet helpen”

Puntje bij paaltje ben ik dus gewoon afgedankt

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn pakketje vanavond nog binnenkrijg, en het liefst door de bezorger die hem zelf niet afleverde

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Eijk, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de bezorging van uw pakket niet correct is uitgevoerd en dat uw contact met onze klantenservice niet prettig is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik zou graag nog met u mee willen kijken en hier nog een klacht van op willen maken aangezien u aangeeft dat deze bezorger niet heeft aangebeld. Kunt u ook aangeven of de bezorger een bericht in de brievenbus heeft achtergelaten? Kunt u hiervoor ook de 3S-code van het pakket doorgeven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Eijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Eijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lukee