Klacht: Niet aangebeld om te bezorgen

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou gisteren mijn pakket moeten ontvangen. Geen bezorger gezien!!! Tussendoor de website in de gaten gehouden. Tot mijn verbazing stond de melding ‘Ontvanger verhuisd of onbekend, neem contact op met de verzender’. Ik ben gaan bellen om te kijken wat er aan de hand is. Kreeg ik te horen dat de bezorger geweest is. Dat is niet waar. Er is niet eens aangebeld!!! Terwijl ik er gewoon was!!! Geen telefoontje en ook geen brief achter gelaten. Pakket is gewoon terug naar verzender. Dit vind ik heel teleurstellend!! Netjes op tijd mijn bestelling gedaan. Want laminaten zouden vandaag gelegd worden.

Ik ben tevreden als er netjes, volgens procedure paketten geleverd worden. Als er een afspraak gemaakt word gewoon aanbellen en als men het adres niet kan vinden gewoon netjes even bellen en navragen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 14:54 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geweigerd in verband met een onjuist adres. Uw zending is geweigerd omdat u niet woonachtig meer bent op dit adres. Zie dat de afzender inmiddels een nieuwe zending heeft opgestuurd. Deze is bij ons aangemeld. Zodra de zending fysiek bij ons binnenkomt kunnen we deze sorteren en plannen voor leveren.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 23 december 2017 om 10:27 geantwoord

Ten eerste hoe kwam u erop dat ik daar niet meer woont???? Ik ben aan het verhuizen naar dit adres. Heb die ondervloer gekocht om mijn vloer te leggen. Dus ik snap niet dat mijn bestelling zomaar geweigerd word??? Ik wil graag een opheldering!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door ETVdoran