Klacht: Niet aangebeld, gewoon briefje in de bus gedaan

op 09 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik laat pakketje leveren bij mensen waar ik van weet dat ze thuis zijn.
Zij waren ook echt de hele dag thuis en de bezorger heeft niet eens aangebebeld, maar gewoon briefje in de bus dat het in een pick up point ligt

Gewenste Oplossing:

Levering op het doorgegeven adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de geadresseerde.Ik wil dit graag nader voor u nakijken, echter heb ik wel meer gegevens nodig. Graag ontvang ik dan ook het betreffende Track Trace nummer van u en de postcode en huisnummer van de geadresseerde.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groeten,Kamile

DHL

Heeft op 09 maart 2020 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dhlontevreden