Klacht: Niet aangebeld, geen briefje, wel thuis

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben de hele dag thuis geweest om te wachten op een dure lens. Niemand heeft aangebeld en ineens zie ik op internet een niet-thuiscode. Dit is niet de eerste keer dat zit gebeurt bij DHL. Ik gooi mijn agenda er voor om. Ik kan me hier zeer kwaad om maken dus ik heb een klacht bij Wehkamp en bij DHL ingediend en ik doe het ook nog via deze weg. Want ik wil mijn lens vandaag nog hebben.

Als de lens vandaag nog wordt gebracht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Vandaag is er een nieuwe bezorging ingepland dit zou moeten liggen tussen 11:00 - 15:00 maar helaas moet ik u melden dat het pakket nog niet overgedragen is aan de bezorger en ben ik bang dat het vandaag niet bij u wordt aangeboden. Ik verwacht dat het pakket morgen wel weer in bezorging gaat en netjes bij u aangeboden wordt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 04 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Hij is toch net binnengekomen dus er gaat iets fout in de communicatie denk ik bij jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door 45mmlens