Klacht: Niet aangebeld en nu zonnebrandproducten pas na de vacantie.

op 12 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Belachelijk een mail 15 min van te voren en dan ook nog niet aanbellen en gewoon kaartje in de bus doen. Het betekend, dat ik nu de producten vandaag nog een keer moest kopen omdat ik morgen met vakantie ga. Dit betekend dat ik niet meer bij Douglas ga bestellen en dat ook bij hun kenbaar zal maken. Dit is namelijk al de tweede keer dat de koerier niet aanbelt( de bel doet het wel, heb ik nog getest). Ik heb nog geprobeerd via de servicelijn te achterhalen waar het pakketje is, dan was ik erachteraan gereden, maar de telefoniste Anouk gaf aan niet te kunnen achterhalen waar de koerier is. Belachelijk geregeld. Zij zou een klacht indienen, omdat er niet aangebeld is en op mijn vraag of ik die klacht dan ook te zien krijg antwoorde zij, dat dit niet mogelijk is, maar een interne klacht is. Al met al most ik vandaag 100 Euro extra uitgeven voor zonneproducten door de fout en laksheid van uw bedrijf.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben
Ulrike Berger

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: DHL Parcel (e-Commerce)
Verzonden: zaterdag 21 mei 2016 08:45
Aan: u.berger@upcmail.nl
Onderwerp: Afleverinformatie van Douglas via DHL Parcel

Beste relatie,

Vandaag, zaterdag 21 mei tussen 09:00 uur en 13:00 uur, bezorg ik bij jou op 3245DK 34 een pakket van:
• Douglas: 3SDGB101038216

Ben je niet thuis op dit tijdstip? Dan kun je met de kaart, die ik in je brievenbus achterlaat, via de website een nieuwe bezorgafspraak maken. Hierbij kun je kiezen uit:
• Je pakket bij een DHL Parcelshop ophalen
• Je pakket bij een van de buren laten bezorgen
• Je pakket op een andere dag en tijdstip laten bezorgen

Kijk voor meer informatie over onze bezorgmogelijkheden op onze website.

Hartelijke groet,

Je DHL Parcel-bezorger

Als ik in ieder geval een gedeelte van mijn kosten retour ontvang. En dat dit nooit meer voorkomt in de toekomst. Ieder transportbedrijf weet waar de koeriers zijn. BELACHELIJK, DAT U DIT NIET WEET

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sperwer34.

9 maanden geleden - Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen, alleen een link voor een bevestiging, die net werkt en waarbij ik een error krijg. In plaats van oplossingen word ik op dit moment steeds kwader. Ik heb dagelijks met klachtenoplossing te maken in mijn werk, maar dit is niet de juiste manier om met klanten om te gaan lijkt mij. Met vriendelijke groet Ulrike Berger

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:47 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sperwer34.