Klacht: Niet aangebeld, alleen een: wij hebben u gemist briefje in de brievenbus

op 02 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachte op 29 juni tussen 9:30 en 13:00 mijn Otrium pakket. Helaas is er niet aangebeld en, is er alleen wij hebben u gemist briefje in mijn brievenbus gedaan. Hierdoor is mijn pakket naar de Plus gebracht, dit vind ik erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een aantekening bij de desbetreffende bezorger willen zien of, een andere oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2021 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het zeer vervelend is als een bezorger niet bij u aanbelt. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat de bezorger intern op deze werkwijze wordt aangesproken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 125656