Klacht: Niet aangebeld

Reinier 1998 op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via Bol.com een bestelling geplaatst
Die zou gister geleverd worden door postnl
De bezorger heeft niet aangebeld en ook geen kaartje in de brievenbus.
Maar bezorger heeft het pakket direct bij
Een ophaalpunt afgegeven.

Als het pakket door postnl alsnog wordt geleverd
Op mijn adres

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 maart 2021 om 21:44 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet bij u is aangeboden en de chauffeur tevens geen briefje heeft achtergelaten. Ik kan met voorstellen dat dit niet prettig. Ik heb aan de hand van mijn administratie ook de Track en Trace code teruggevonden die u online aan onze chatbot had doorgeven en heb hierover een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen. Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan is het niet meer mogelijk om het op uw adres aan te laten bieden. Ik zie helaas dat het pakket inmiddels retour is gezonden naar de afzender, omdat het niet binnen 7 dagen is afgehaald.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Reinier 1998