Klacht: Niet aangebeld

Reinier 1998 op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Bol.com een bestelling geplaatst
Die zou gister geleverd worden door postnl
De bezorger heeft niet aangebeld en ook geen kaartje in de brievenbus.
Maar bezorger heeft het pakket direct bij
Een ophaalpunt afgegeven.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket door postnl alsnog wordt geleverd
Op mijn adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 maart 2021 om 21:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet bij u is aangeboden en de chauffeur tevens geen briefje heeft achtergelaten. Ik kan met voorstellen dat dit niet prettig. Ik heb aan de hand van mijn administratie ook de Track en Trace code teruggevonden die u online aan onze chatbot had doorgeven en heb hierover een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen. Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan is het niet meer mogelijk om het op uw adres aan te laten bieden. Ik zie helaas dat het pakket inmiddels retour is gezonden naar de afzender, omdat het niet binnen 7 dagen is afgehaald.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Reinier 1998