Klacht: Niet aangebeld

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren gisteren thuis, de DHL bezorger belde niet aan. Deed een bericht in de brievenbus dat we er niet waren.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger aan belt en niet liegt dat we er niet waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Wat vervelend dat u een onterechte melding heeft gehad.Ik heb uw adres nagelopen maar kan hierop geen zending vinden waar in mei een niet thuis melding voor gegeven is. Graag ontvang ik dus van u het zendingsnummer van dit pakket (niet de bezorgcode op het briefje) zodat we deze klacht kunnen indienen.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 14 mei 2020 om 00:42 geantwoord

Ik heb dat wel gestuurd. Dus zelfs de klacht gaat mis, net als mijn bezorging.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Duijst