Klacht: Niet aangebeld

Kerstisvlakbij op 13 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dpd meld dat er niet afgeleverd kon worden. Er is een videobelsysteem die activeert als er gebeld wordt. Conclusie ze hebben niet aangebeld en ook geen melding gedaan van niet kunnen leveren. Te vergeefs op pakket gewacht. Blijkt het bij een pick up servicepunt te zijn. Slechte service!,

Gewenste Oplossing:

Een melding dat het pakket bij een pick up service gebracht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 december 2019 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kerstisvlakbij