Klacht: Niet aangebeld

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketbezorger belt niet aan maar duwt een briefje in de bus en rijd weer weg.
Halve dag voor niks genomen.
Bellen met klanteservice word je door een haast onverstaanbare jongen in 2 minuten afgewimpeld en gezegd dat ze de cgauffeur niet kunnen gebruiken

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag alsnog mijn pakket 3SZZXK000111387 krijg of ergens in de buurt kan ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Mekes,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld tijdens de eerste bezorgpoging van uw pakket. Het spijt me om dit te vernemen.

Met de bovenstaande gegevens heb ik een klacht voor u aangemaakt, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Dit wordt verder intern afgehandeld, u ontvangt hier geen extra reactie op. Wil ik u bedanken voor de melding, op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fmekes