Klacht: Niet aanbellen maar meteen een brief in het brievenbus gooien.

op 25 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was vandaag de hele dag thuis en er wordt niet aangebeld omdat ik een post heb maar ze gooien meteen een brief in de brievenbus dat we niet thuis zijn. Dit heb ik heel vaak meegemaakt maar nu vind ik het wel genoeg iedere keer dat brief dat we niet thuis waren en dat we het de volgende dag moeten ophalen. Ik vind het jammer dat ik nu dit klacht moet indienen. Ik heb een kind van 1 jaar en vraag of ze het pakket naar boven willen brengen doen ze ook niet ik vind het geen vriendelijke persoon die bij jullie werkt

Vaak ben ik niet tevreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Sahan, Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger meerdere malen niet bij u heeft aangebeld, en dat uw pakketten niet altijd bij u aan de voordeur worden aangeboden. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak. Om uw klacht door te zetten naar de leidinggevende van de betreffende bezorger ontvang ik van u een barcode waarbij deze situatie zich recent heeft voorgedaan. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:31 geantwoord

Geachte mevrouw Sahan,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. We hebben we hier geen reactie op ontvangen en ik zie aan de hand van mijn administratie dat u dit inmiddels heeft gemeld bij onze klantenservice. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasemin_karay@hotmail.com