Klacht: niet aan huis bezorgd

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 aug is pakketje aangeboden maar was ik niet thuis. Zou op 11 aug opnieuw worden aangeboden. Speciaal iemand geregeld maar geen bezorging geweest. Kon het afhalen bij de Readshop…

Gewenste Oplossing:

Als degene die het betreft is aangesproken en postnl zorgt dat er gedaan wordt wat zij belooft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw van Wijngaarden, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket op 11 augustus niet nogmaals bij u is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zou graag met u mee willen kijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de 3S-code van dit pakket nog door te geven? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht bsmgroningen

1 maand geleden - Fijn dat u actie zet. Het nr is: 3SYYQZ000798416

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw van Wijngaarden, Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn informatie is er op 11 augustus om 11:16 uur een bezorgpoging gedaan. Weet u zeker dat de bel naar behoren werkt en kunt u aangeven of er wel een briefje is achtergelaten? Verder zie ik bij uw adresgegevens op klacht.nl een ander adres dan het bezorgadres van dit pakket. Klopt het dat het pakket naar een ander adres is verzonden en kunt u mij voor de zekerheid dit adres toesturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht bsmgroningen

4 weken geleden - Ja ander bezorgadres, nml Burgeal 124. Ja de bel deed t prima. Nee geen briefje achtergelaten; die kwam later via de post(!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Wijngaarden,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zie dat u uw klacht via de chat al heeft ingediend. Inmiddels heeft een leidinggevende de klacht met de bezorger besproken. Mijn excuses dat de bezorging aan uw adres niet was gelukt. U krijgt geen reactie op de klacht, maar weet wel dat we dit intern serieus hebben opgepakt. U mag er dan ook vanuit gaan dat de bezorging de volgende keer goed zal gaan.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door bsmgroningen