Klacht: Niet aan huis afgeleverd

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de zoveelste keer is een pakket door PostNL bij ons niet aan huis afgeleverd. En daarbij maakt het niet uit of we (of de buren) thuis zijn of niet. Opvallend is dat dat alleen in het weekend gebeurt wanneer we zeker thuis zijn – en zo niet is altijd wel één van onze buren thuis.

Wanneer een pakket wél aan huis afgeleverd wordt - tenzij er uiteraard niemand thuis is. Nu ontvangen we de spullen dagen later - als we al tijd hebben om het af te halen overdag.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat uw pakketten in de meeste gevallen niet aan huis worden geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Uiteraard hoort u uw pakketten gewoon thuis te ontvangen op het moment dat u aanwezig bent om de pakketten in ontvangst te nemen. Mijn excuses dat dit niet in alle gevallen goed gaat. Als u niet thuis bent is het aan de chauffeur zelf om te bepalen of er een bezorgpoging bij de buren wordt gedaan. Deze keuze is ook afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Het voorbeeld dat u meegestuurd heeft (KG11982642) mag niet bij de buren worden bezorgd.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- een bevestiging dat er op zaterdag 29 februari omstreeks 13:35 uur iemand op het bezorgadres aanwezig was; - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 09 maart 2020 om 11:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NicovA