Klacht: Niet aan deur

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger is helemaal niet aan deur gekomen, geen briefje in bus. Gelukkig een mail van de afzender waar het pakketje gebleven was.
We hebben thuis camera beeld maar geen bezorger te bekennen want er was gewoon iemand thuis. En pakketje niet bij buren maar daarnaast bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger eerst aan de deur komt voordat hij na buren gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Sleijpen,

Bedankt voor uw melding. Wat vreemd dat de bezorger het bij een buuradres heeft afgeleverd, terwijl u gewoon thuis was. Er staat inderdaad gemeld dat het op een buuradres is afgeleverd. Ik ga het melden bij het depot.

Mijn excuses dat er niet eerst bij u zelf aangebeld is.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Davinasleijpen