Klacht: Niet aan de regels houden

op 17 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

mijn simkaart is stuk gegaan , en belde dinsdag op , woensdag 12 oktober is het opgestuurd en zou het 14 oktober binnen krijgen , echter niks binnen , 15 oktober bel ik weer en toen pas vertelde ze mij dat het afgegeleverd is bij post adres , het adres van me bewinvoeder , meerdere malen is gevraagt waar de simkaart is en waar heen !! , ook weten ze dat ik op het adres woon waar de abonemnt op staat , en dat het post adres van me bewinvoerder is , ze lappen gewoon de regels aan hun laars!!! , keer op keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd , klanteservice is waardeloos en niet duidelijk doen of ze je niet begrijpen , repsect loos gaan ze met mensen om !!!

NEEE , ik moet maar wachten , terwijl hun een fout maken !!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste GothicAngel, Vodafone Webcare heeft je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:46 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door GothicAngel