Klacht: niet aan de regels en afspraken na komen

op 19 september 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

dit is een crimineel bedrijf en de eigenaar zelfs een crimineel

ik zou tevreden zijn als die bedrijf wordt stopgezet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - ossier Nummer:93135910 Ik ben niet eens met de manier waarop uw collega aan de tel mij heeft behandelt ik ben zeer teleurgesteld ik heb bewijs opgestuurd van de gemaakt afspraken met mevrouw van delft bij EOS die afspraak moet gewoon gelden het is niet mijn schuld dat het dossier naar uw bedrijf is verhuisd ik zou graag een antwoord op mijn klacht op zeer kort termijn ik heb een bezwaar getekend op 24 augustus en geen antwoord heb vandaag zelfs gebeld en blijkt dat er geen gehoor bij geen duidelijke antwoord zal ik een kort geding starten bij de rechtbank. M el Boukhsibi Lotharingen 3 3524RD Utrecht tel0641186393

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - M. Westbroek (DirectPay) 20 sep. 10:19 CEST Geachte heer/mevrouw, Er is telefonisch contact geweest om u uitleg te geven over de procedure. Helaas was een gesprek op dat moment niet mogelijk daar u mij niet de gelegenheid gaf om uit te spreken. Doordat u mij niet liet uitspreken en mij onheus bejegende door dreigende taal tegen mij aan te heffen alswel door feitelijke onjuistheden te benoemen is de verbinding noodgedwongen verbroken. Dit is u ook gemeld. Ons standpunt is u nu meerdere malen zowel telefonisch als per e-mail kenbaar gemaakt. Wij zullen niet meer op verdere berichten hieromtrent reageren. Met vriendelijke groet, Directpay ServiceDesk M. Westbroek Let op!: Wegens een externe personeelsbijeenkomst zullen wij woensdag 21 september vanaf 15:45 gesloten zijn. Wij willen u bij voorbaat excuses aanbieden mocht u enige ongemak ervaren hierdoor. meryem el boukhsibi 20 sep. 10:11 CEST ik heb je aan de lijn een blijf gewoon dat mijn klacht is niet behandeld ik heb het doorgegeven aan de opdrachtgever en ook bij EOS ik zal mijn ik blijf bij mijn mening ik laat je me niet intimideren ik ga all middelen gebruiken om zulke bedrijfen te verjagen ik ga kassa bellen ik ga een krotgeding starten en ga dingen doen zodat iedereen weet dat je een dief en zakenroller bent met een stropdas we zien elkaar bij de rechter .eerste moet ik wachten op het antwoord van de opdrachtgever dan pas kom ik in actie je belt me een je verplicht me aan je te luisteren en je geeft me geen kans om te praten omdat je wilt me intimideren en je wilt de macht misbruiken ik laat je het echt niet bij me doen ik zal all middelden tegen je en je crimineel oplichters bedrijf te bestrijden M el boukhsibi ________________________________ Van: ServiceDesk DirectPay Verzonden: dinsdag 20 september 2016 07:48 Aan: meryem el boukhsibi Onderwerp: Re: Debiteurnummer: 93135910

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - ik mag niet praten anders gaat hij de gesprek afsluiten hhhhhhhhhhhhhh hij moet me vertellen wat hij wil anders moet ik de pot op dat is zijn gedachten ik mag niets zeggen macht misbruik ik ga het melden bij de kassa

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - ik mocht zelfs niet praten hoe ga je een crimineel bedreigen in jouw werkelijkheid ben ik jouw aan het bedreigen je moet het aantonen je kan op dit moment ook het gesprek opnemen laat zien dat ik jouw heb bedrijgt

Bericht van Directpay

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - M westbroek belt me weer met dezelfde toen en zelfde arrogantie hij wil kost wat kost zijn eigen gang gaan ik ga nu gewoon bij de rechter stappen ik laat je me niet intimideren

Bericht van Directpay

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - Overgang Eos Nederland naar DirectPay 14 juli 2016 | Kyra Overgang Eos Nederland naar DirectPay Vanaf 1 juli heeft Eos DirectPay aangewezen als asset manager voor een select deel van haar uitstaande vorderingen. Dat betekent voor bepaalde debiteuren van Eos dat het beheer van vorderingen en ook de gemaakte betalingsovereenkomsten per die datum zijn overgedragen aan DirectPay. EOS Nederland heeft een aantal debiteuren al over de overdracht geïnformeerd. Het kost enige tijd om alle informatie met betrekking tot deze vorderingen van het ene bedrijf naar het andere over te hevelen. DirectPay verwacht voor 1 augustus aanstaande alle betreffende debiteuren per brief te informeren over de overgang van Eos naar DirectPay. In principe verandert er voor u als debiteur niet veel, enkel dat uw betalingen naar een ander rekeningnummer gaan. U kunt uw bestaande betalingsregeling gewoon uit blijven voeren. Wel verzoeken wij u het rekeningnummer te wijzigen naar NL92 RABO 0114478090 ten name van Direct Pay Services B.V. onder vermelding van uw debiteurennummer en factuurnummer of dossiernummer. Heeft u nog andere vragen dan verzoeken wij u een email te sturen aan eos@directpay.nl.

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - M. Westbroek (DirectPay) 20 sep. 11:30 CEST Geachte, De reden van het telefoongesprek was om samen met u naar een constructieve oplossing te zoeken. In het telefoongesprek is u immers een mogelijkheid geboden tot een betaalregeling. Helaas viel een constructief gesprek niet te voeren waardoor ik noodgedwongen de verbinding met u moest verbreken. Indien u gebruik wenst te maken van ons coulante aanbod tot het aangaan van een betaalregeling dan zullen wij u daar graag nog in tegemoet komen. Met vriendelijke groet, Directpay ServiceDesk M. Westbroek Let op!: Wegens een externe personeelsbijeenkomst zullen wij woensdag 21 september vanaf 15:45 gesloten zijn. Wij willen u bij voorbaat excuses aanbieden mocht u enige ongemak ervaren hierdoor.

2 maanden geleden - dit is boe schit

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

2 maanden geleden - 14 juli 2016 | Kyra Overgang Eos Nederland naar DirectPay Vanaf 1 juli heeft Eos DirectPay aangewezen als asset manager voor een select deel van haar uitstaande vorderingen. Dat betekent voor bepaalde debiteuren van Eos dat het beheer van vorderingen en ook de gemaakte betalingsovereenkomsten per die datum zijn overgedragen aan DirectPay. EOS Nederland heeft een aantal debiteuren al over de overdracht geïnformeerd. Het kost enige tijd om alle informatie met betrekking tot deze vorderingen van het ene bedrijf naar het andere over te hevelen. DirectPay verwacht voor 1 augustus aanstaande alle betreffende debiteuren per brief te informeren over de overgang van Eos naar DirectPay. In principe verandert er voor u als debiteur niet veel, enkel dat uw betalingen naar een ander rekeningnummer gaan. U kunt uw bestaande betalingsregeling gewoon uit blijven voeren. Wel verzoeken wij u het rekeningnummer te wijzigen naar NL92 RABO 0114478090 ten name van Direct Pay Services B.V. onder vermelding van uw debiteurennummer en factuurnummer of dossiernummer. Heeft u nog andere vragen dan verzoeken wij u een email te sturen aan eos@directpay.nl.

2 maanden geleden - ik ga het aanvechten en zulke klootzaken bestrijden

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:58 geantwoord

Heeft op 30 november 2016 om 09:28 geantwoord

Fwd: mevrouw M. El Boukhsibi relatienummer: 93135910
Marian van Leeuwen-Scheltema
Gisteren, 13:20U;Rachid Lairi (lairi1972@gmail.com)
ter kennisneming

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Marian van Leeuwen-Scheltema
Datum: 29 november 2016 14:19
Onderwerp: mevrouw M. El Boukhsibi relatienummer: 93135910
Aan: ServiceDesk DirectPay

Geachte mevrouw, heer,
\" een inzichtelijk stapsgewijs beeld te geven van de ontwikkeling van de aflossing van de schuld en rentebetaling vanaf het ontstaan de schuld.\"

Hoogachtend,

Marvin

met vriendelijke groet,

met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

6 dagen geleden - Fwd: mevrouw M. El Boukhsibi relatienummer: 93135910 Marian van Leeuwen-Scheltema Gisteren, 13:20U;Rachid Lairi (lairi1972@gmail.com) ter kennisneming ---------- Doorgestuurd bericht ---------- Van: Marian van Leeuwen-Scheltema Datum: 29 november 2016 14:19 Onderwerp: mevrouw M. El Boukhsibi relatienummer: 93135910 Aan: ServiceDesk DirectPay Geachte mevrouw, heer, Reeds herhaalde malen heb ik uw organisatie verzocht om in bovengenoemd dossier antwoord te geven op de vraag: " een inzichtelijk stapsgewijs beeld te geven van de ontwikkeling van de aflossing van de schuld en rentebetaling vanaf het ontstaan de schuld." Na de eerste keer dat ik deze vraag stelde werd mij gevraagd om een machtiging om namens cliënte op te treden. Die machtiging heb ik meteen aan uw organisatie opgestuurd. Helaas heb ik, zowel na schriftelijk als telefonisch aandringen, nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Telefonisch werd mij verzekerd dat deze informatie gewoon beschikbaar is. Dan begrijp ik ook niet waarom u die niet verstrekt. Nu u steeds niet klip en klaar antwoordt, maar alleen vandaag onderstaande email aan mevrouw Boukhsibi heeft gestuurd, begin ik ernstig te twijfelen aan uw goede wil. Ik heb al eerder gedreigd om van uw nalaten melding te doen bij de Autoriteit Consument&Markt. Ik ga nu de daad bij het woord voegen, tenzij u mij alsnog per ommegaande een duidelijk overzicht stuurt van de oorspronkelijke schuld tot heden en de aflossing daarvan met duidelijke vermelding van de bedragen die daarbij als rente in rekening zijn gebracht. Hoogachtend, mr M. van Leeuwen-Scheltema Marvin (DirectPay) 29 nov. 11:59 CET Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u inmiddels al meerdere malen aangegeven dat uw klacht ongegrond is. Deze is inmiddels opgelost. Wij hebben de machtiging van uw schuldhulpverlener ontvangen. Ter informatie. Met vriendelijke groet, Directpay ServiceDesk Marvin -- met vriendelijke groet, Marian van Leeuwen-Scheltema -- met vriendelijke groet, Marian van Leeuwen-Scheltema

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

6 dagen geleden - Fwd: relatienummer 93135910; waarschuwing voor melding bij Autoriteit Consument en Markt Marian van Leeuwen-Scheltema ma 21-11, 13:45U;Rachid Lairi (lairi1972@gmail.com) Beste mensen, Hopelijk reageert DirectPay op mijn (onderstaand) bericht. Anders meld ik hen aan bij de Autoriteit Consument en Markt, die toezicht houdt op incassobureaus. Tot morgen bij het buurtteam! Marian van Leeuwen ---------- Doorgestuurd bericht ---------- Van: Marian van Leeuwen-Scheltema Datum: 21 november 2016 14:43 Onderwerp: relatienummer 93135910; waarschuwing voor melding bij Autoriteit Consument en Markt Aan: ServiceDesk DirectPay Geachte mevrouw/heer, Op 4 oktober 2016 verzocht ik u zowel per email als per post verstuurde brief om een overzicht van de schuld- en rentebetaling van de familie Lairi/el Boukhsibi onder relatienummer 93135910. De ontvangst van mijn bericht werd door Direct Pay bevestigd. Vervolgens bereikte mij per email van 17 oktober van " Rachel" het verzoek een machtiging te sturen waaruit zou blijken dat ik namens de de familie met u in contact kan treden. Die machtiging heb ik meteen gestuurd. Vervolgens heb ik een rappel gestuurd en heb ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers, die mij verzekerde dat het gevraagde overzicht zou worden verstrekt. Het is mij bekend dat uw onderneming de schuld heeft overgenomen van EOS. Ik verzoek u klip en klaar mij binnen zeven dagen na heden een overzicht te geven van: - de oorspronkelijke schuld (zoals genoteerd bij EOS) - de wijze van aflossing van de schuld en het rentedeel van elke betaling tot op heden. Indien ik niet binnen zeven dagen gunstig antwoord van u ontvang zal ik mij genoodzaakt zien melding te maken van uw nalatigheid bij de Autoriteit Consument en Markt. Ik hoop voor u dat dit niet nodig zal blijken. -- met vriendelijke groet, Marian van Leeuwen-Scheltema schuldhulpmaatje -- met vriendelijke groet, Marian van Leeuwen-Scheltema

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

6 dagen geleden - DirectPay Marian van Leeuwen-Scheltema vr 4-11, 08:40U;Rachid Lairi (lairi1972@gmail.com) Beste mensen, Hoe is het nu bij jullie? Omdat ik verder nog niets gehoord had van DirectPay heb ik vanmorgen maar eens opgebeld. Ik heb verwezen naar " Rachel" die mij om de machtiging had gevraagd. Die was bekend, maar ik kreeg iemand anders aan de lijn. Jullie dossier en mijn vragen konden zo worden opgeroepen. Mijn zegsman vertelde mij dat de antwoorden op de vragen geen enkel probleem zouden zijn. Maar dat ik even geduld moest hebben. Ik moest ook heel lang wachten voordat ik een levend wezen aan de lijn kreeg, overigens na heel mooie pianomuziek. Als ik komende week niets heb gehoord ga ik weer bellen. Er zit niets anders op. -- met hartelijke groet, Marian van Leeuwen-Scheltema

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

6 dagen geleden - M. van Leeuwen-Scheltema DirectPay Services B.V. Oslo 9 2993 LD BARENDRECHT tevens per e-mail: service@directpay.nl Utrecht 4 oktober 2016 Betreft: relatienummer 93135910 Geachte mevrouw/heer, Hierbij wend ik mij tot u namens mevrouw El Boukhsibi, wonende aan Lotharingen 3 te Utrecht (3524 RD). Ik ben een schuldhulpmaatje van de familie. Naar ik begrijp is sprake van een moeizaam verlopen contact tussen mevrouw El Boukhsibi en uw onderneming. Ik wil graag proberen het overleg weer vlot te trekken. De schuld die mevrouw Boukhsibi heeft inzake de firma Otto is kort gelden door EOS Nederland B.V. overgedragen aan uw onderneming. In maart 2016 is telefonisch door uw rechtsvoorgangster EOS Nederland het voorstel besproken om tegen finale kwijting een bedrag van € 1.200,- ineens te betalen. Op dat moment bleek dat voor mevrouw El Boukhsibi niet mogelijk. Haar werd toen verzekerd dat als zij op enig moment wel in staat zou zijn het bedrag van € 1.200,- ineens te betalen, dit alsnog tegen finale kwijting zou kunnen. Deze gang van zaken is per email van 24 augustus 2016 namens EOS Nederland B.V. door Mr. J.J.P.P. Stax tegenover uw onderneming bevestigd. Kennelijk is er tussen partijen onenigheid over de verplichting van DirectPay B.V. om deze met EOS Nederland B.V. gemaakte afspraak over afkoop van de schuld na te komen. Om een duidelijk beeld te krijgen van de schuldpositie van mevrouw El Boukhsibi, die volgens uw schrijven van 18 augustus 2016 op dit moment € 2.351,33 bedraagt, zijn mijn vragen aan u allereerst: a. Kunt u een schriftelijke overzicht geven van de tot op heden betaalde bedragen ter aflossing van de oorspronkelijke schuld? b. Kunt u daarbij aangeven welke rente in rekening is en wordt gebracht? c. Kunt u tevens aangeven welke incassokosten deel uitmaken van het afgeloste en/of het nog te betalen bedrag? Deze informatie zal zeer verhelderend kunnen zijn en naar ik verwacht ook behulpzaam zijn bij het maken van afspraken over verdere aflossing van de schuld. Mochten er van uw kant vragen zijn, dan verneem ik die graag. Mochten er van uw kant vragen zijn, dan verneem ik die graag. Om er zeker van de zijn dat deze brief u (tijdig) bereikt, stuur ik u deze zowel per gewone post als per e-mail toe. Ik hoop binnen twee weken van u een reactie op mijn vragen te ontvangen. Met vriendelijke groet, M. van Leeuwen-Scheltema Schuldhulpmaatje

Reactie van de melder van de klacht miriamboukh

6 dagen geleden - dit is een dreigement brief ik heb te maken met directpay wie is nouw weer webcasso is het jouw bedrijf met andere adress Re: "Debiteurnummer 93135910 Inzake Eos" afgehandeld Customer Support Directpay Vandaag, 08:58U ##- Typ uw reactie boven deze regel -## Uw aanvraag is gesloten. Als u deze aanvraag opnieuw wilt openen, reageer dan uitsluitend op dit e-mailbericht. Marvin (DirectPay) 30 nov. 09:58 CET Geachte heer/mevrouw, Wij kregen vandaag een melding binnen met een verzoek tot informatie via klacht.nl. Wij adviseren uw contactpersoon om met Webcasso contact op te nemen voor vragen. Met vriendelijke groet, Directpay ServiceDesk Marvin [J66602-ZZYD]

Alle klachten die gemeld zijn door miriamboukh