Klacht: niet aan de deur geweest, melding gekregen ”we hebben u gemist”

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag zou mijn pakket bezorgd worden(zondag) tussen 13.15 en 15.15.
de hele tijd gewacht op de bezorger en in de gaten gehouden. krijg ik om 13.45 de melding in mijn postnl app dat er iemand aan de deur is geweest maar dat ze me gemist hebben. geen briefje in de bus. is het zo makkelijk wanneer ze geen zin meer hebben de pakketten zetten op we hebben u gemist? ik lees hier meerdere klachten over, een kwalijke zaak!

Gewenste Oplossing:

sancties opleggen aan de desbetreffende bezorger, dit is geen reclame voor post nl.!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kivits,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat er geen bezorgpoging is uitgevoerd op zondag 23 juli terwijl dit wel in de track&trace gegevens werd vermeld. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag wil ik op uw bericht reageren.

Aan de hand van de door u meegestuurde code zie ik dat er via de afzender reeds een klacht bij ons is gemeld over dit voorval. De betreffende medewerker zal worden aangesproken om dit soort situaties voor de toekomst te voorkomen. Volgens mijn informatie heeft u de zending inmiddels in ontvangst kunnen nemen. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door post nl klacht