Klacht: Niet aan de deur geweest en naar postkantoor gebracht

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had en pakketje besteld en werd via postnl bezorgd bij mij thuis nu zag ik ineens dat die afgeleverd was bij de postnl afhaal punt en die was inmiddels dicht dus geen pakketje . Die is maandag pas weer open en zijn niet eens mij mij aan de deur geweest want was thuis en heb ook geen kaartje in de bus gehad dat ze langs waren geweest

Ik wil van jullie nu en vergoeding hiervan dit pik ik dus niet

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij maar tegemoet moeten komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Groen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt terwijl de bezorger niet bij u aan de deur is geweest. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

We streven uiteraard naar een kwalitatief goede en betaalbare dienstverlening voor het bezorgen van brieven en pakketten. Uw webshop/afzender heeft gekozen voor deze basisdienstverlening, zoals die in het land van verzending door de post wordt aangeboden. Voor dit type zending kiest PostNL ervoor het pakket direct naar een PostNL-locatie te sturen. Zo garanderen we een snelle, veilige aflevering tegen een zo goed mogelijke prijs. Binnen enkele dagen na aflevering bij het postkantoor hoort u via de post het afhaalbericht te ontvangen in uw brievenbus. Ik zie dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. U kunt eventueel contact opnemen met de afzender als u andere dienstverlening wenst. Het kan zijn dat de webshop of afzender ook andere dienstverleners aanbiedt die wel bij u thuis aanbieden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Djroegbainder1996