Klacht: Niet aan de de deur geweest

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van post Nl kreeg ik een verwachhte berzorgingstijd van 15:00 tot 18:00. Prima, van 12 tot 6 zou er altijd iemand thuis zijn. Tot mijn verbazing kreeg ik om 15:00 een mail dat de bezorgpoging niet was gelukt, omdat er niemand thuis was. Er was wel iemand thuis er is alleen niemand aan de deur geweest, er zit niet eens een “niet thuis” briefje in de bus. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en als je erover belt krijg je het antwoord “we kunnen er niks aan doen”. Ik snap dat er soms dingen verkeerd gaan maar ik heb nog nooit zoveel slechte ervaringen gehad met een postbedrijf als met post NL. Echt ronduit schandalig, zal vanaf nu ook zo vaak mogelijk proberen om bezorging met post nl te vermijden

Gewenste Oplossing:

Als er de volgende keer wel gewoon aangebeld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Kattevilder, Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie van onze kant. In uw bericht schrijft u dat u vorige week donderdag de pakketbezorger verwachtte. Deze zou zijn langs geweest, maar u heeft geen bel gehoord, noch een briefje ontvangen. Ik kan mij indenken dat u hier absoluut niet vrolijk van werd en kijk dan ook graag met u mee naar een passende oplossing. Hiervoor heb ik echter nog wel enkele aanvullende informatie van u nodig. Zou u mij de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Kattevilder, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kattevilder,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jilkex