Klacht: niet aan aangegeven tijd houden van bezorging

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 3 keer toe hebben wij een tijdsvak aangegeven voor bezorging van een pakket en de DHL bezorger houd zich niet aan deze aangegeven tijd (wij hadden aangegeven bezorging tussen 6 en 9 uur ’s avonds aangezien wij overdag werken en de bezorger komt gewoon doodleuk om 2 uur ’s middags (dit weten wij van de buurman). Vervolgens bellen met Customers services en die vond dat wij niet zo moesten zeuren en hing vervolgens de telefoon op!!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer de DHL bezorger zich aan de aangegeven tijden houd, waarom anders de gelegenheid om een tijd in te vullen?!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedendag mevrouw Uhlenbeek, Bedankt voor uw bericht. Het is absoluut niet de bedoeling dat de customer services tegen u zegt dat u ' niet zo moet zeuren'. Wat de zending betreft is het uiteraard niet wenselijk dat de bezorger te vroeg bij uw adres langskomt. Om beide situaties zo snel mogelijk op te lossen heb ik meer details over de zending nodig. Heeft u wellicht een track&trace nummer van dit pakket voor mij? Op deze wijze kunnen er zo snel mogelijk adequate maatregelen getroffen worden. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht nats7

3 maanden geleden - Beste Thijs, Het track & trace nummer is 3SNK2734558801 maar als ik op de link druk heeft de bezorger ingevuld dat hij na 18.00 is langsgeweest, dit is pertinent niet waar. Hij heeft het ver voor die tijd bij onze buurman bezorgd. Mijn man was om 15.00 thuis en toen was t al bij de buurman afgeleverd. Dit is al de 3de keer dat dit bij ons gebeurd. Eén keer kwam hij helemaal niet en toen had hij ook de track & trace link aangepast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Heel goed dat u dit bij ons meldt. Uiteraard willen wij het graag weten wanneer uw pakket buiten het geplande tijdsvenster bij u wordt afgeleverd zodat wij hier melding van kunnen maken. Ik heb uw klacht neergelegd bij het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger bespreken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nats7