Klacht: Niemand thuis? Aan m’n hoela.

op 01 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, dinsdag17 mei zou tussen 11 en 15 en pakketje bezorgd worden. Mijn vrouw is de hele dag in de tuin aan het werk geweest. Het hek heeft de hele dag open gestaan. En toch…..krijgen we het kaartje “vandaag troffen wij u niet thuis” in de bus. Dat overkomt ons nu voor de 2e keer. Hier baal ik dus enorm van. Bezorger BEDANKT!

Gewenste Oplossing:

Tevreden als even op de plattegrond gekeken wordt, er 100 meter doorgereden wordt en het pakketje zoals beloofd wordt afgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dieudonne