Klacht: Niemand geweest maar wel een mail dat er niemand thuis was

op 25 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gisteren de hele dag gewacht op mijn pakketje die in de middag zou komen
Toevallig apte mijn beste vriendin net voor 18:00 of ze geweest waren waarop ik nee zei
Maar DHL was bij de. Winkel daar.. Een paar straten verder dan mij dus ze zei oh ze komen zo…
20:20 krijg ik een email we hebben u gemist niemand thuis.. Mijn dochter en ik zijn de hela dag thuis geweest met zicht op de straat er is niemand geweest.. Waar slaat dit op als ze wel een paar straten verderop zijn 2uur eerder

Als ik mijn pakketje heb...
Beetje jammer dat ze er om liegen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 mei 2020 om 11:45 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan ten onrechte een niet thuis melding te hebben gekregen. Indien u gewoon thuis was is het natuurlijk niet de bedoeling dat er een dergelijke scan gemaakt wordt. Mijn excuses dan ook voor het ongemak.

Ik heb de zending nagekeken en zie dat dit vrijdag inderdaad is gescand. Wat er precies is misgegaan is mij niet duidelijk. Het zou kunnen dat de bezorger zich per ongeluk heeft vergist en daarom de scan heeft gegeven. Gelukkig is de zending zaterdag wel juist bezorgd.

Ik verwacht dan ook dat het hier om een vergissing ging en dat dit bij toekomstige levering gewoon weer juist zal gaan.

Heeft u verdere vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact op.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnoniemDokkum