Klacht: neusoperatie misgegaan, behandeling uitgevoerd door Dr. Schmidt

op 25 september 2017 over MCA alkmaar in de categorie Ziekenhuizen

Mijn klacht gaat over mijn operatie op 5 november 2013.
De operatie is uitgevoerd door: KNO-arts Schmidt, J.M.
Op 5 november 2013 ben ik geopereerd en is de operatie helemaal misgegaan.
Ik ben een in- en uitwendige neus operatie ondergaan, na de operatie kwam de arts en die gaf aan dat hij uitgeschoten was waardoor ik 2 hechtingen midden op me neus aan de buiten kant zou hebben, ik kwam net uit de narcose en de arts zei het op een hele rustige manier dat hij per ongeluk uitgeschoten was dus ik begreep dat t goed was. Was natuurlijk nog duizelig enzo door de narcose.
Toen het gips eraf mocht schrok ik heel erg van hoe ik eruit zag, de arts gaf aan dat het heel erg zou veranderen nog. Uit eindelijk na een aantal maanden was het nog niet goed inwendig, en uitwendig ook niet. Ik voelde allemaal scherven bot als ik met mijn vinger op mijn neusbot streelde , kon ook niet ademen normaal.
Ik heb aangegeven aan dr. Schmidt dat ik niet tevreden ben.
Na gesprek gehad te hebben met dr. Schmidt heeft hij me doorverwezen naar een andere arts in Alkmaar MCA die kon mij misschien wel helpen.
Op de afspraak met de andere arts waar ik de naam niet meer van weet, zei de arts dat hij het zelf ook vreemd vond dat dr. Schmidt is uitgeschoten., en dat hij zoiets nooit mee gemaakt heeft.
Hij kon mij zelf ook niet helpen omdat hij niet aan neuzen wou zitten waar al aan geopereerd is.
Hij heeft mij weer doorgestuurd naar Amsterdam. Daar ben ik 16 dec 2016 geopereerd want er was een lange wachtrij.
Ik heb toen geen klacht ingediend omdat het uiteindelijk goed is gekomen. Maar ik heb onlangs een rekening gehad van mijn eigen risico.
Ik heb toen ook eigen risico moeten betalen van 350 euro door zijn fout en ik wil dat hij dat terug betaald aan mij.
Door zijn fout moest ik 2 keer onder het mes, narcose, jaren met slechte ademhaling en nog eens moeten wachten en nog een 2 littekens overgehouden eraan.
Vind het heel erg Jammer dat ik nu dubbele kosten heb door de fout van dr. Schmidt.
Hoor graag of jullie mij verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Siranoesj Davtian

als ik mijn eigen risico van dat jaar terug ontvang

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MCA alkmaar

Bericht van Noordwest Ziekenhuisgroep

2 maanden geleden - Wij betreuren het dat uw contact met ons ziekenhuis niet naar uw tevredenheid is verlopen. En zouden we graag serieus op uw klachten ingaan. We verzoeken u contact op te nemen met onze Klachtenfunctionaris, dit kan via onze website. http://www.nwz.nl/Patient en Bezoeker/ Algemene-informatie/Tevreden of Ontevreden/ Klachten.aspx.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MCA alkmaar nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht sira

2 maanden geleden - Die link doet het niet

Bericht van Noordwest Ziekenhuisgroep

2 maanden geleden - Als de link het niet doet kunt u ook telefonisch contact opnemen met het klachtenbureau van de Noordwest Ziekenhuisgroep. Te bereiken op telefoonnummer: 072 5483501

Bericht van MCA alkmaar

1 maand geleden - Melding is inmiddels in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sira