Klacht: Netwerkbereik I9000

op 10 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Heb de helft van de tijd geen netwerk. Kan geen fatsoenlijk telefonisch gesprek voeren of de verbinding wordt weer verbroken. Als ik mijn sim in een andere telefoon doe heb ik wel bereik. De telefoon is al 2x naar een servicepoint gebracht en telkens de melding dat er niks mis is met de telefoon en wordt er weer gereset of geupdates. Maar de klacht blijft bestaan. vervolgens met de servicedesk van samsung gebeld en ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen en dat ik m dan nog maar eens naar een servicepoint moet brengen. Belachelijk….

dat het toestel goed gemaakt wordt en als er niks mee is volgens hun, dan geld retour voor een nieuw toestel

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Sashiemstra, Wij begrijpen dat u uw SIM-kaart in een andere telefoon heeft getest. Heeft u daarentegen de telefoon al eens uitgeprobeerd met een andere SIM-kaart? De oorzaak kan, naast in de telefoon, ook hierin liggen, of in een slechte samenwerking tussen de kaart en het toestel. Als dit geen oplossing biedt, adviseren wij u om de telefoon ter reparatie op te laten sturen, zodat een van onze reparatiecentra zich hierover kan buigen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sashiemstra

6 jaren geleden - Hallo Alex, Ik zal het proberen. Ook heb ik contact gehad met Vodafone. Zij gaven nog de tip om de verbinden van de samsung op alleen gsm te zetten. Dan heb je iets beter bereik. Dit zal ik een paar dagen testen. Dit is nog niet ideaal natuurlijk. Ik heb het toestel al 2 x door een servicepoint laten opsturen en daar konden ze niks vinden. Mocht het niet helpen andere sim kaart dan verzoek ik jullie om mij een nieuw toestel te sturen of mijn geld terug te te geven.

Reactie van de melder van de klacht sashiemstra

6 jaren geleden - Helaas de klacht is er nog steeds en ik heb het toestel al 2x opgestuurd zonder resultaat. Telefonisch is mij door jullie medegedeeld dat het toestel 3 x opgestuurd moet worden met 3 x een gevonden mankement...maar dit gaat dus niet op voor mij...want er wordt steeds niet gevonden. Ik baal hiervan en kan nu niks met een duur toestel!!!!!

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 15:32 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer van klant ontvangen. Indien er geen oplossing is gekomen, adviseren wij de klant om opnieuw contact met ons op te nemen via www.samsungworld.nl.

Heeft op 26 oktober 2011 om 19:36 geantwoord

het is helemaal nog niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht sashiemstra

6 jaren geleden - Hallo, Ik krijg helemaal geen respons meer van jullie! Ik heb nog steeds geen bereik. Telkens als ik hem op stuur krijg ik m terug zonder gevonden mankement. Ik wil de telefoon wel opsturen naar jullie dat jullie hem houden en ik een vergoeding van 80 euro krijg, zodat ik een nieuwe kan kopen. Ik baal hier zo van!

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Sashiemstra, Wij vinden het spijtig voor u dat uw telefoon volgens u nog steeds niet naar behoren functioneert, echter heeft ons reparatiecentrum Dynafix de klacht niet kunnen reproduceren. Indien de klacht niet kan worden gereproduceerd, dan kunnen wij ook geen reparatie uitvoeren. Zoals eerder aan u aangegeven, heeft de storing die u ervaart dus hoogstwaarschijnlijk een externe oorzaak, zoals bijvoorbeeld aan de SIM-kaart, de SD-kaart, of aan de netwerk-instellingen van uw provider. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sashiemstra