Klacht: Opgelicht met 90 minuten gezichtsbehandeling

op 12 november 2011 over NesSense in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb via Groupon 2 x een gezichtsbehandeling gekocht van 90 minuten bij NesSense met keuzes uit 3 verschillende behandelingen. NesSense is gevestigd aan de Brandingdijk 52 te Rotterdam. De behandeling zou een waarde moeten hebben van € 81,50. Nadat ik afspraak heb gemaakt ben ik gisteren 11.11.2011 samen met een vriendin daar heen gegaan. Daar aangekomen werd mijn vriendin door een jongere dame behandeld en ik door een wat oudere. Mijn afspraak was om 13.30 uur. Ik werd om 13.35 uur opgehaald om naar de behandelkamer te gaan. Ik mocht op de stoel zitten en de behandeling kon beginnen. De keuze uit 3 mogelijke behandelingen werd mij voorgesteld. Samengevat kreeg ik een reiniging, een scrub, een olie, een masker, een massage en een dagcreme. De totale behandeling duurde max 60 minuten. Opvallend was dat de massage korter dan 15 minuten duurde (op voucher stond 15 tot 20 minuten) en het masker gedeelte minimaal 20 minuten. Rond 14.30 was ik aangekleed en stond ik weer in de ontvangstkamer. Toen ik opmerkte dat ik maar een uur in de behandelkamer ben geweest heb ik hierover wat gezegd en begon de over en weer discussie met de oudere dame die mij de behandeling had gegeven. Zij was van mening dat zij alles had gedaan en dat de behandeling van 90 minuten inclusief thee en koffie drinken was. Dus met andere woorden ik moest nog in de ontvangstkamer 30 minuten aan de koffie of thee. Tijdens onze discussie is de jongere schoonheidsspecialiste die mijn vriendin behandelde erbij gekomen. Zij vond dat ik gelijk had en begon de behandelingen te vragen of ze die wel allemaal had gedaan. De oudere dame bleef bij haar standpunt en zei dat ze alles had gedaan en niets meer kon doen. De jongere schoonheidsspecialiste stelde toen voor dat ik een keer terug mocht komen voor een massage en een dagcreme zodat de 30 minuten gecomposeerd kon worden. Zij is toen vervolgens weggegaan om verder te gaan met de behandeling van mijn vriendin. Aan mij werd een datum voorgesteld om op een zaterdag terug te komen. Dit wilde ik niet en gaf aan dat ik doordeweeks een dag wilde plannen. De oudere dame werkte niet doordeweeks en ik moest volgens haar agenda een afspraak maken. De toon, houding en irritaties was inmiddels hoog opgelopen en gingen wij weer in discussie. Ik heb toen gezegd dat zij niet degene is die beslist waarneer ik terugkom en heb de aanbod zodoende niet geaccepteerd. Mijn vriendin is om 15.10 uur uit de kamer gekomen. Zij heeft wel een 90 minuten behandeling gehad en is ook tevreden. Ik heb een behandeling van max 60 minuten gehad, waarvan 20 minuten een masker en de rest van de behandeling heel onprofessioneel heb ervaren. Ik ben boos en teleurgesteld daar weggegaan.

Ik merkte dat de jongere schoonheidsspecialiste er best wel mee zat en ook mij gelijk gaf dus niets ten nadele van haar. De oplossing waar ik tevreden mee zal zijn dat ze op de hoogte worden gesteld van mijn klacht. Verder wil ik mijn geld terug voor de behandeling die ik niet heb gehad en wel voor heb betaald. Daarnaast wil ik ook mijn reiskosten nl 18 kilometer heen en 18 kilometer terug vergoed hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Nazmiye