Klacht: Vernieuwde receptuur van de Latte Macchiato is niet lekker

op 20 maart 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Drink elke middag 1 a 2 glazen Nescafe Latte Macchiato. Nu heb ik een nieuwe verpakking waarop staat nieuwe receptuur maar deze is echt niet zo lekker als de oude receptuur. Deze is slap en er zit veel minder smaak aan.

Graag de "oude verpakking EN receptuur " terug. Ben bang dat ik deze anders niet meer ga kopen. Andere smaken vind ik niet lekker dus dan is Nescafe en goede klant kwijt !

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

6 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Hartelijk dank voor uw mening. We vinden het erg vervelend om te horen dat de vernieuwde smaak van onze NESCAFÉ Latte Macchiato u niet bevalt. Dit zullen we zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling. We ontvangen op dit moment meer reacties over de vernieuwde receptuur. We willen u er graag op wijzen dat ook het bereidingsadvies van het product is aangepast. Na het opschenken met water dat net van de kook af is, dient u de koffie rustig door te roeren en dit na circa 20 seconden te herhalen, zodat de koffie volledig is opgelost.Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons bereiken via het telefoonnummer 020- 5699 699. We bedanken u dat u de moeite heeft genomen om ons uw mening door te geven. Dit stellen we zeer op prijs.Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bea 62